20. 6. 2013

Star Trek: Do Temnoty - protirecenze filmu

Filmy a seriály ve stylu Star Trek, Star Wars, Hvězdná brána, Vetřelec šli většinou vždy mimo mě. Tedy až do teď, hodila by se věta typu „se stářím roste zájem“ a asi to tak bude i v mém případě. Do kina na druhý díl Star Treku jsem šla jako nezasvěcená a to maximálně (kdo by chodil na druhý díl, když neviděl ani jedničku a o originále nemluvě), ale nebrala jsem to jako risk. 

Hned na začátek, některým z nás akční scéna, výjev vesmírné lodi vynořující se na hladinu, vyrazila dech. Možná to byl ten správný krok k tomu, aby lidé neztratili zájem hned na začátku, tím ovšem nechci říct, že další scény nestály za to, spíše se té první už nevyrovnaly, což filmu nedodalo to, co jsem od něj čekala. 

 
Po tom, co jsem si zvykla na postavy a postoupně jsem zjišťovala o co vlastně ve filmu jde, nebylo ani tak těžké film pochopit, čeho jsem se docela obávala. 

 Nelituju toho, že jsem na film šla, líbil se mi, musím tedy přiznat, že tomu hlavně pomohl záporák Khan, kterého ztvárnil perfektní Benedict Cumberbatch. A co bych ještě zmínila, jsou nepřehnané akční scény a promyšlené, detailně zpracované masky, hlavně domordců z cizích planet.


+dechberoucí začátek
+Khan jako Benedict Cumberbatch
+detailní zpracování masek

-chyběl zajímavější děj
-více infromací o postavách (třeba pro nezasvěcené)


7/10

0 komentářů:

Okomentovat

Žádný spam a trolování. Děkuji jinak za hodnotné komentáře. ;)

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews