Tentokrát se ohlédneme do roku 2004, kdy
Howard stvořil jedno ze svých nejlepších děl. Celkově spojení
Shyamalan/Howard patří v Hollywoodu k tomu nejlepšímu. Jejich práce
vytváří jedno skvělé dílo za druhým a Vesnice není vyjímkou. Film se
dočkal rozporuplného přijetí, a to hlavně díky tomu, že byl
prezentován jako tajemný thriller. Opak byl pravdou.
To na čem Howard staví jsou především
úžasné housle mladé vzestupující hvězdy Hilary Hahn v překrásném hlavním
tématu filmu. Zvuk Hahniných houslí tomu dodává charakter a hloubku,
která spoustě jiných soundtracku chybí.
Howard doplnil nahrávku i o flétnu, rohy a
perkuse. Tyto nástroje mají výraznou schopnost přejít z nevinných částí
do zlověstných během okamžiku, což je ve Vesnici užitečná vlastnost.
Bez téhle hudby by film byl poloviční a
Howard získal zaslouženou nominaci na Oscara. Až snové housle Hilary
Hahn Vás zavedou do jiného světa odkud se nebudete chtít vracet.
Soundtrack je nesmírně navykový, pomalu jako všechny u spojení
Shyamalan/Howard. Vesnice je truchlivá, překvapující, nádherná a
vyvážená.
Co bych bral jako silnou výtku, tak je délka alba ,díky čemuž s hodnocením nemohu jít výš.
- Noah Visits
- What Are You Asking Me?
- The Bad Color
- Those We Don’t Speak Of
- Will You Help Me?
- I Cannot See His Color
- Rituals
- The Gravel Road
- Race To Resting Rock
- The Forbidden Line
- The Vote
- It Is Not Real
- The Shed Not To Be Used
The Village - Noah Visits
8/10
0 komentářů:
Okomentovat
Žádný spam a trolování. Děkuji jinak za hodnotné komentáře. ;)